2011. március 31., csütörtök

TAG...

Sajnos nem volt nagyon időm "összeállítani" egy postot, így én is válaszolok erre a pár kérdésre. :)
Remélem nem gond!


1. Mi az ami nélkül semmiképpen nem hagyod el a házat?
Hát sokszor otthon hagyok véletlenül valamit, de igyekszem magammal vinni a telefonomat, pénztárcámat..., az iratokkal, napszemüveget és az ajakápolót.
2. Kedvenc sminkmárkád?

Ez jó kérdés...  Nincs kifejezetten kedvencem, mivel mindig azt veszem meg ami tettszik, márkától függetlenül.
3. Kedvenc virágod?

Orchidea és tulipán. (Már másoknál is olvastam ezt a párosítást... :))
4. Kedvenc ruhabolt?
H&M az abszolút kedvenc, meg talán a Zara...
5. Kedvenc parfüm?

Most perpillanat nem tudnám megmondani, mivel 3 illat van amit nagyon szeretek..., így nincs kedvenc. ;)
6. Magassarkú vagy lapos?

A magasat jobban szeretem, de nem nagyon hordok. Így marad a lapos..
7. Jó jegyeid vannak általánosságban?

igen...
8. Kedvenc színed?

Régebben a pink és a zöldes kék volt, de most már nincs. 
9. Szoktál inni energiaitalt?
Nem szoktam, mivel tele van cukorral és így a súlynak nem éppen szerencsés...
10. Szereted a gyümölcsleveket?

Igen. (De csak, ha jó minőségű...)
11. Szeretsz úszni?
 
Sokáig jártam külön úszó oktatóhoz, hogy tökéletesítsem az úszásomat, de ennek ellenére nem szeretek és ritkán is járok uszodába.
12. Villával eszed a sűltkrumplit?
Kézzel..., de néha villával... 
13. Mi a kedvenc hidratálód? 
Hát ebből sok van... Arcra Garnier-t használok, ami nekem nagyon bevált. És még van pár amit külföldön vettem, és nagyon jó, egy: Essex, ACO és CCS hidratáló...(Nem valószínű, hogy ezek a nevek mondanak valamit...)
14. Szeretnél a jövőben férjhez menni?

Hát ez még távol van, de nem tartom ezt olyan fontosnak, ha úgy "jön" akkor igen, de ez nem egy olyan kötelező dolog számomra.
15. Könnyen fel tudnak idegesíteni?

Nem hiszem..
16. Érdekel a szellemvadászat?

Nem!
17. Van valami fóbiád?

Nem igazán..., csak annyi talán, hogy nagyon nem szeretem a bogarakat, meg minden ilyen csúszómászót. (Talán egy kicsit félek is tőlük.)
18. Rágod a körmeidet?

Nem.
19. Volt már halálközeli élményed?

Nem.
20. Kávézol?

Nem. Még a szagát sem szeretem.

1 megjegyzés:

  1. Szija!:) Ide írok, mert ez a legfrissebb bejegyzésed, megváltozott a blogom címe (http://mollymollyblog.blogspot.com/), ha továbbra is szeretnél olvasni persze...:) Pusziii :)

    VálaszTörlés