2011. április 2., szombat

Nyári cipő keresés 3.

Most  nyári "lapos" cipő választékot hoztam... Saruk, balerinacipők és a jól ismert tornacipők.

A H&M-el kezdem (megint)... Elég nagy a választék és jó, hogy vannak cipők amelyek több színben is kaphatóak. Ez mindenképpen plusz pont. Találtam Balerinacipőket, sarukat, tornacipőket és papucsokat. Szóval sokszínű..És a korall szín is megtalálható, ami nagy előny. Az árak 2-9ezer forintig terjednek, de inkább a 2-3ezer forintos cipők vannak többségben.. Szóval nem is drágák! 
Összességében az áruház ebben a szezonban inkább a lapos cipő kedvelőknek kedvezett. 




A következő bolt a Mango. Hatalmas a választék! -ez jutott elsőnek eszembe... Nagyon elegáns cipőket "dobott a piacra" a márka. Nincsenek olyan élénk színek, mint a H&M-nél, de azt hiszem, hogy a H&M ezen a téren egyedülálló. Főként a sárga és fekete színek a dominánsa. Egy papucsot találtam összesen, de nagyon sok a saru, balerinacipő és van még pár zárt cipő... Az árak 12-32ezer forintig tolódnak. Hát azért megvan az áruk!...



A következő bolt a Zara. Magassarkúak kínálatában ez a bolt vezet. Vajon így van ez a "lapos" cipőkkel is??.
Igen-igen-igen!!
Ha a Mango-nál azt mondtam, hogy hatalmas, akkor itt óriási a választék. 7-20ezer forintos árban kaphatóak ezek a cipellők. Ezek is nagyon elegánsak. Nagyon változatos színeket és formákat  láthatunk, ami mindenképpen plusz pont!
A Zarába mindenképpen el kell mennem, mennetek! :)

 
És az utolsó bolt a Promod... Azt hiszem, hogy nem mondok újat azzal, hogy katasztrofális! Alig van pár cipő, de azok sem néznek ki valami erősnek... A zárt cipőkről meg inkább ne is beszéljünk. Az összes cipő olyan sablonos... Az áraik 27-45 euro-ig tolódnak. Hát nem ejtenék róluk több szót...,nekem ez most nem jött be.


 
Szerintetek melyik üzlet kínálja a legjobb nyári cipőket? Ti magas vagy inkább lapos cipőket hordtok szívesebben?

1 megjegyzés:

  1. A Mango kínálata nem jön be, a H&M elöl nyitott balerinái aranyosak, de egyszer vettem olyat ott és egy fél nyarat bírt ki. A Zara balerináinak jók a színeik. Sajnos a balerinában is fáj a lábam, nekem kell kb. 3 cm sarok minimum. Most épp egy olyan balerinát fogtam ki :-) A sarukat meg utálom, nem az én stílusom.

    VálaszTörlés