2011. április 6., szerda

Zöld körmök

Pár éve a bordóra lakkozott körmök, hastop és magas talpú cipő volt a sikk, most pedig újra a hastop és magas talpú cipő jött a divatba. De a körömszínek változnak...
Ezért szereztem be én is az első mentazöld körömlakkomat.. A 2011-es nyár az apró részletektől nagyon függ, frizura, kiegészítők, smink és így a köröm. Sok helyen olvastam, hogy reszeljük zöldre a körmeinket és így fessük erre a mesés árnyalatra. De szerintem mindenkinek a saját körme, így a színt a divat befolyásolhatja, de a hosszat nem.. Szerintetek?
De nem csak a mentazöld a sikk, a fenyőzöld, méregzöld és még hosszan sorolhatnám, is nagyon jól tud kinézni.
Úgyhogy lányok csak bátran a színekkel! ;) 

Most olvastam, hogy a napsárga is nagyon divatos szín a nyári szezonban...

Ti milyen színekkel festitek mostanában a körmötöket? 




Ha te is szeretnél mentazöld körmöket, akkor próbáld ki az OPI, Don’t Mess with OPI – NLT11 vagy a Jade is the new black NLH45 árnyalatit!

forrás:
http://www.joy.hu/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése