2011. május 20., péntek

Kenzo-ba burkolodzva... (outfit)

Sziasztok!
Már rég eldöntöttem, hogy feltöltök egy 'fashonista' jellegű outfit-et. A cím is utal arra, hogy a Kenzo blézerem, szoknyám és sálam lesz az outfit leglényegesebb alkotóeleme. Két szettet állítottam össze, ugyanazokból a ruhákból. Azokon a képek, amelyeken a szoknyába vagyok kicsit "tengerpartis" benyomást adnak, de nem is gondolom utcára valónak így ezt az összeállítást, a másik szett (amin egy fekete H&M nadrágot viselek), viszont teljesen elfogadható utcai viseletnek is. De akkor inkább egy Zara vagy H&M blézert válasszunk, nem gondolom, hogy a Kenzo blézer, a legjobb egy sétára...
A színek nagyon fontosak ebben a szettben, a fő szín a piros, kék és zöld és ez is teszi olyan fiatalossá és üdévé a képeket.
Nincs profi fotósom és én sem vagyok egy modell alkat, úgyhogy ezt bocsátsátok meg nekem...

Ti mit szóltok hozzájuk??


















blézer: Kenzo
sál: Kenzo
szoknya: Kenzo
nadrág: H&M
top: F&F
cipő: Minozzi (Humanic)

karkötők, rózsa (a hajamba): H&M

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése