2011. február 3., csütörtök

Burberry kampány 2011 tavasz / nyár

Sziasztok!
A Burberry 2011-es tavaszi / nyári kollekciója többségében bőrből készült... Szerintem ez a kampány is nagyon jól sikerült és a fotók szerintem szuperek. Több kisfilm is készült ehhez a kampányhoz, mindegyiken mások a modellek, de a helyszín és a háttérzene ugyanaz. Szerintem nézzétek meg.
Hát a ruhák amiket a modellek viselnek egyszerűen fenomenálisak! Mint már mondtam a bőr a fő alkotóelem, de minden olyan kiegészítő megtalálható, amivel vagánnyá varázsolhatod a ruhatáradat. De nekem sajnos nem lesz egy ilyen kabátom sem...pedig olyan jól néznek ki... Találtam egy weboldalt, ahol Burberry termékeket árusítottak (eredetiket) a legújabb kollekciókból és az árak 600.000-800.000 Ft körül ingadoztak... Hát elég drága, nagyon... Ezért mondom, hogy nekem nem lesz egy ilyen kabátom sem...de távolról csodálni lehet!! ;) De ez az ár, nem az amit a Burberry boltokban látsz, ezek az egyedi készítésű ruhák ára, vagy például a Burberry Porsum kabátok is ilyen árban mozognak...
Puszi^^








És itt van két videó...most ezeket találtam...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése