2011. február 15., kedd

Rodark 2011 tavaszi / nyári kampány

Sziasztok!
Rodark a 2011-es tavaszi / nyári kampány videójához, Elle Fanningot kérte fel. Egyre többet hallhatunk olyan kapányokról amikor a divatmárkák rendezőkkel együttműködve, készítenek kampányokat...és ez a kampány is egy ilyen. Todd Cole a rendező.
A videót "The curve of forgotten things"-nek nevezték el, ami nagyon illik  a "kis filmre". Ha Elle Fanning neve véletlenül nem lenne ismerős, akkor gondoljatok a Sofia Coppola rendezte"Somewhere" filmre... (Nem jut eszembe, hogy Magyarul mi a címe..)
Nem tudom, de nekem úgy tűnik, hogy Rodark szereti, ha "gyerekek"  szerepelnek a kampányokban. Az előző arculatuk Tavi-volt, aki nagyon jó modell, de nagyon fiatal. Szívesen látnák a márkától egy kicsit "idősebb" modelleket (20 év körülieket...).
Maga a videóról:, amikor elsőnek néztem meg, akkor elég unalmasnak véltem, mivel elég lassan változik a helyszín, de alapjába véve más kivetni valót nem találok... Ha unalmas is nézzétek szerintem végig, mert érdekes az egész téma...
A ruhákról nem tudok annyira mit mondani nekem legjobban (a videóból) egy fehér alapon kék virágos ruha tettszik, meg a cipők fogtak meg.


Nektek, hogy tettszik (maga a videó)?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése