2011. február 10., csütörtök

Marmimekko a Converse-val együtt működve...

Sziasztok!
"A Converse újabb és újabb ötletekkel, mintákkal próbálja megunhatatlanná tenni tornacipőit. Ezúttal a 60 éves múltra visszatekintő finn Marimekko céggel együttműködve készülnek az új mintás lábbelik, amelyek között van talán egy-két egészen jópofa darab... de szerintem a Marimekko-nak vannak ennél jóval kreatívabb, izgalmasabb mintái is..." -olvastam az egyik blogíró véleményét... És teljesen egyet kell, hogy értsek vele... Mivel, hogy ezek a cipők jók, de nem különlegesek...vagyis láttam már jobbat.
Én személy szerint mindkét márkát külön-külön nagyon szeretem, és van is pár táskám a Marimekko-tól és pár tornacipőm a Converse-től...,de így együtt...hát nem tudom, de szerintem én nem venném meg...
Ti, hogy vagytok ezzel?
(Bocsi, hogy idézetem, de szerintem ennél a pár sornál nem írhattam volna jobbat...ez elmond mindent...)

Hát ez a videó semmi izgalmasat nem takar, de ha valaki többet akar tudni ezekről a cipőkről, akkor érdemes megnézni, a vége felé mutatják jobban a cipőket...





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése