2011. február 11., péntek

Tiffany&Co. tavaszi kollekciója

Sziasztok!
Én is most néztem meg elsőnek a Tiffany&Co. tavaszi kollekcióját...
"A fonott, bőrrel kombinált táskákat már tavaly is szerettük, főleg matrózstílusú cuccokhoz, fehér nyári ruhákhoz viselve. Ezért persze tetszenek ezek a darabok, amelyek -annak ellenére, hogy nem alkottak óriási újdonságot- mégis a kollekció legerősebb darabjai, igazi tavaszi-nyári hangulatot idéző kiegészítők. A Tiffany&Co. design directorai, Richard Lambertson és John Truex is ezt emelték ki a kollekcióról nyilatkozatukban: a tavaszt idéző élénk árnyalatok, korallszínek a megszokott Tiffany türkiz mellett, semleges árnyalatokkal kombinálva, modern és klasszikus formák egyvelegében tálalva." -Ezt a véleményt az egyik újságban olvastam..., és talán ez mindent elmond, bár nem tudom, hogy kiírhatta, mer eddig még ilyen jó véleményt nem is olvastam... Talán még annyit hozzá fűznék, hogy a színek nagyon fontosak a kollekcióban (a természetes anyagok mellett), hiszen a színek dobják fel a táskákat...
Én majdnem az összes táskát elfogadnám! 
Nektek, hogy tettszenek?






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése