2011. január 21., péntek

Az új kedvencem és szorítsatok nekem!!

Sziasztok!
Holnap írom a felvételit...de az igazi nehézség a szóbelinél jön... Szeretném, ha gondolnátok rám 10 órától... Remélem, hogy nem túl nagy ez a kérés. (Létszíves szorítsatok nekem!)
És már régóta foglalkoztat egy kérdés, én még csak 2 hete lettem 14 éves... Nagyon fiatal vagyok a többi blogíróhoz képest? vagy hozzátok (az olvasókhoz) képest? Létszíves írjatok komit, mert érdekelne, hogy ti, hogy vélekedtek erről a dologról...?..




És most ahogy nézegettem a lábbeliket, megtaláltam álmaim cipőit. Tudom, hogy nem a legkülönlegesebb cipő amit valaha láttam (látattok), de nagyon megtetszett. Belopta magát a szívembe, ti, hogy vagytok vele? De számtalan hasonló magassarkút látok mostanában a boltokban... A kis kövek teszik különlegessé, ezt a darabot. A tervező Alexander Mcqueen, aki most is bebizonyította, hogy méltó a magas szakmai elismerésre...


3 megjegyzés:

  1. Szurkolok!=) Bár egyidős vagyok veled, nem írok felvételit, mert hatosztályos gimibe járok. Én októberben töltöttem be a 14-et!=)

    VálaszTörlés
  2. Hajrá:) Tesóm is ma írja :D Szurkolok ! :) Szép cípőőőő (L) Bár lehet hogy nekem kicsit magas lenne :O Áh szerintem nem vagy fiatal :D sokan vannak akik ennyi évesek :D No para:)

    VálaszTörlés