2011. január 4., kedd

Vera Wang

Sziasztok!
Nem tudom, hogy ismeritek -e Vera Wang-ot. Na jó ez buta kérdés volt...valószínűleg mindenki ismeri, de ha mégsem, akkor itt az idő.
Én személy szerint, nagyon szeretem az ő ruháit, talán mondhatom az egyik kedvenc tervezőmnek...Vera, kínai származású, először esküvői ruhákat kezdet tervezni, amik mesések. De mára már kiegészítőket, és utcai viseletet is tervez. Most néztem meg én is a legújabb kollekcióját, egyszerűen imádom, ahogy lágy eleganciát kölcsönöz az általa tervezett ruháknak. Még észrevehető stílusjegy néha, a kínai minták. Egy-egy masni. Vagy selyem ruha, amit gyönyörű virágok díszítenek. De ez sem van túlzásba víve.
Remélem, hogy nektek is tettszenek a 2011-es tavaszi / nyári ruhái.:


És most olvastam egy érdekes hírt. A tavaszi időszakba Vera Wang-ot, Shu Pei, a gyönyörű kínai modell fogja népszerűsíteni.
Itt van pár kép:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése