2011. január 22., szombat

cipők amiket imádok

Sziasztok!
Most találtam rá egy oldalra, ahol nagyon sok cipő van...de tényleg eszméletlen mennyiség..., de találhatók már összeállított szettek és még egy csomó márkás ruha és kiegészítő! Mindenkinek ajánlom, hogy nézzen be...:


Mint cipőmániás (itt magamra céloztam), az előbb mutatott honlapról, leszedtem a kedvenc lábbeliimet... I love shoes! (L) Itt is vannak a képek:









Azt hiszem, hogy ez az új kedvencem!! Mi hiszem...biztos vagyok benne! És még az ára sem túl sok. 
20.270 HUF Lehet, hogy anyát sikerül rávennem, hogy vegye meg... de valószínűleg sokallani fogja a sarkának a magasságát... Pedig olyan cuky, és van egy mini szoknyám ami pont ilyen színű, és ahogy elnézem még az anyaguk is hasonló...  
Steve Madden a készítő... Akinek a műveit mostantól figyelemmel fogom kísérni.  ÁÁÁ! Kell ez a cipő!!





Hát ez nem egy kacifántos arab, de nekem nagyon bejön... Nem is tudom... Cuky!  ELLIE a készítő... És ez sem olyan drága.. 25.540 HUF Ezt a cipellőt is szívesen beraknám a szekrényembe... 








Ez a másik nagy kedvencem, meg az első persze. Hát nem néz ki jól?! És egy csomó mindenhez passzol. I love! (L)   Árilag még ez sem vészes...  Sőt egész olcsó... 13.380 HUF
A tervező pedig nem más mint,Kelsi Dagger akinek rajongója vagyok ettől a pillanattól fogva. Remélem, hogy a többi lábbelije is ilyen fenomenális...






Na és ezt a cipellőt most találtam. Az új szerelmem, na jó azért annyira messzire ne menjünk... De annyira tettszik! És az a masni! ÁÁÁÁ! Nem tudok mit mondani!!
És egyáltalán nem drága. Nehogy azt hoggyétek, hogy ilyen olcsóbb cipők után kutatok, csak valahogy ezek tetszettek meg... mintha a többi cipellő nem tettszene ezen a honlapon ami a fentiekben említettem...
14.390 HUF Már nem azért, de én sokkal többet kérnék ezért a darabért...




Hát ma ez volt a topp 4 cipő. Bocsi, de nem keresgélek több után. Talán majd holnap... Addig is jó időtöltést! <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése