2011. január 24., hétfő

körömlakk... - néha csalódunk

Sziasztok!
Kipróbáltam két új körömlakkomat, és bekel vallanom nagyot csalódtam az egyikben... Csalódásom tárgya egy piros Lovely Color Mania, valószínűleg láttátok már, esetleg ki is próbáltátok...de nálam nem aratott túl nagy sikert...Nem lehet rendesen eloszlatni a körömlakot vele, mert az "ecsete" olyan nagy. Igazából most próbáltam először eszt a fajta körömlakot. És valószínűleg utoljára, szerintem a kukában fog landolni, erre tudnám azt mondani, hogy kár volt megvenni, de ha valaki szereti ezt a fajta lakot akkor bocsánat, de nekem nem jött be... Plusz csöpögött az "ecset"-nek arról a részéről a festék ami, bele van ragasztva a kupakba.Hát szörnyű... És a legrosszabb, hogy lecsöpögött a szőnyegre és nem akar kijönni semmilyen úton módon...Valakinek van ötlete, fehér a szőnyeg... (talán ez segít) De gondoljatok bele egy nagy piros folt a szobám szőnyegén... Tanulság:  A fürdőszobában kell mostantól körömlakkoznom... És főleg nem a szőnyegen fekve... ÁÁÁ! Hogy fogom én ezt beadagolni anyukámnak??? (Nagyon kéne a segítségetek, ha valaki tud valamilyen módszert, akkor nyugodtan írjon...)
A másik körömlakk viszont nagyon jó, az egy essence metallics, arany színű...Olyan aranyos... 


Na itt is van egy kép:


Tudom, hogy nem valami fantázia dús, de nem jutott semmi sem az eszembe... Nagyon rossz lett?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése