2011. január 23., vasárnap

saját készítésű díj

Sziasztok!
Elkészítettem egy díjat, nagy unalmamban...
5 embernek lehet tovább adni, akiknek a blogját te legjobban szereted. Le kell írni, hogy miért szeretem a blogját. És még 5 dolgot lekel írni magadról. Akiknek tovább adod, azokat valahogyan értesíteni kell. 


Szerintetek, hogy sikerült? Bár tudom, hogy nem egy nagy szám?



5 dolog rólam:

-Cipő és vásárlás mániás vagyok! (Ki gondolta volna??)


-Tornacipőből a Converse a kedvencem!! (L)

-Szeretek sminkelni..., de nem szoktam nagyon bonyolult sminkeket készíteni.


-Nagyon szeretek olvasni, meg zenét hallgatni...Szinte minden könyvet elolvasok.

-Kedvenc tantárgyam a biosz, ezzel is akarok majd foglalkozni később. (Csak azért írtam ezt mert nem jutott  más az eszembe..) (L)



Akiknek tovább adom a díjat:


1.:  Lidia blogja: The girl behind the fashion mask  
     Azért szeretem a blogját mert olyan változatos, mindig valami ujjat lehet látni...


2.:  Apolka blogja: Style ant the life
     Miért is szeretem az ő blogját? Hát erre nem tudnák mit válaszolni, csak úgy az egész jó...


3.:  Sourire blogja: Divat blog - Mindig divat
      Talán azért szeretem annyira az ő blogját, mert mindig tud újat mutatni...


4.: Mandy Tarragon blogja: Kell egy recept
     Hát én nem vagyok egy konyha tündér de gyönyörködni lehet!** Nagyon jól főz...


5.: Tekla blogja: Teklablog
     Itt "mindent" megtalálsz, a szettektől kezdve a legújabb versenyig...

2 megjegyzés: