2011. január 29., szombat

Szavazzatok a legjobb tavaszi kampányra!!

Sziasztok!
Kampányfronton nagyon vegyes és érdekes összetételűnek nevezhető a 2011-es tavaszi / nyári kampányok... Párról már én is írtam, amiket szebbnek gondoltam, de még a PRADA tavaszi kampányfotóiról és videójáról említést sem tettem, de ami késik az nem múlik!, de persze ezenkívül még van pár kampány amiről még említést teszek... Voltak terezők akik mindent beleadtak a kampányba és ez meg is látszik és voltak akik elégé elhanyagolták ezt a részét a dolognak, pedig szerintem ez is nagyon fontos!!
A GLAMOUR oldalán most találtam egy szavazást, de lehet, hogy már láttátok, de aki eddig nem szavazott, annak most eljött az ideje! ;) A díj pedig: "Legjobb 2011-es tavaszi-nyári kampány" ( képzeletbeli)
Érdekes lesz az eredmény, de nagyjából szerintem erre lehetett számítani.. 
Szavazni pedig itt lehet: http://www.glamouronline.hu/divathirek/szavazzatok-a-kedvenc-tavaszi-kampányotokra-3717.html

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése