2011. január 21., péntek

KENZO

Sziasztok!
Nem sokan ismerik KENZO munkásságát, még magyar országban, de ő egy nagyszerű tervező... A Japán kultúrát ikhleti meg, hasonlóképen, mint Vera Wang, mindenkinek ajánlom, hogy nézzen utána, a munkásságának.
Én nagymamám miatt ismertem meg, aki rajong az ő munkáiért, és van is jó pár neki (egy egész gyűjtemény), és így nekem is jutott pár.
A KENZO névnek van pár mellék ága, van egy olyan márka amit úgy hívnak, hogy KENZO JUNGLE. Ezek csodálatos ruhák, hatalmas virágokkal, élénk színekkel és mintákkal.
A 2011-es tavaszi / nyári kollekciót én személy szerint imádom! (L) Főként a fehér és kékes színek uralkodnak, kicsit pasztelles benyomást adva... A ruhák gyönyörűek, a kiegészítőkről meg nem tudok mit mondani, annyira tettszenek... És a díszlet most is meggyőzött... Ti, hogy vélekedtek erről?






És itt van ez a jellegzetes KENZO illat... Nekem is megvan, és ez az egyik kedvencem... Szerintem próbáljátok ki!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése