2011. január 18., kedd

Közvélemény kutatás és téli kardigán viselet

Sziasztok!
Kiraktam egy közvélemény kutatást, és szeretném ha szavaznátok. De kikötöm, hogy ne az szavazzon, aki rosszindulatában, megjelöli a lehető legszörnyűbb választ... De tényleg szavazzatok, névtelen... és kíváncsi vagyok a véleményetekre, rólam. Hogy ti vajon, hogy vélekedtek?? Tudom, hogy mások még nem nagyon tettek közé ilyen közvélemény kutatást...de most ennek is eljött az ideje. ;) Csak nyugodtan jelöljétek meg azt amit ti gondoltok..és ne udvariasságból mást, mivel névtelen... Nem ragozom tovább. Azért jutottam erre a megoldásra, mert láttam, hogy mások, hogy néznek ki akik kiraknak magukról képeket. De hát én a nyomukba sem érek.




A mai téma (elfelejtve az előbbit), a kötött kardigánok és pulcsik, de garbók, és még megszámlálhatatlan féle-fajta van, létezik. Nekem is van pár. Ezekről mindenki máshogy vélekedik... Vannak akik nem vesznek fel, és vannak akik szabályosan rajongók Azért ne vigyük túlzásba... Ja és én nem a nagymamák féle kötött pulcsikra gondolok, bár szerintem ezt már kitaláltátok. Úgyhogy nyugodtan mennyetek el és vagy vegyetek ilyen holmikat, vagy vegyétek elő a kötött holmikat a szekrény aljáról... Sok sikert!! ;)
Itt van pár kép:



2 megjegyzés:

  1. Imádom a kötött pulcsikat, kardigánokat legjobban a Pineaplle, Vandervorst, a jeges macis, és a fekvős csajszin levő tetszik :)

    VálaszTörlés
  2. Én is nagyon szeretem őket! ;) És örülök, hogy találtál magadnak tetsző darabot...

    VálaszTörlés