2011. január 8., szombat

Matróz minta

Sziasztok!
Mint sokan mások, én is rajongok a matróz mintás cuccokért, ahogy járkáltam ma a boltok között több helyen is észrevettem, fekete, kék, piros és fehér csíkos ruhákat. Mindenkinek ajánlom, hogy szerezzen be párat ezekből a holmikból. Nekem is van! És plusz pont még, hogy nagyon jól lehet kombinálni őket...na de nem csak ruhák vannak, hanem táskák, cipők és kiegészítők...
És, nehogy elfelejtsem megemlíteni, hogy nyáron érdemes beszerezni matróz mintás bikinit. Nagyon cukik! És lehet, hogy tavaly és az-az előtti években is trendik voltak ezek a színek, de ez nem jelenti azt, hogy most nem lehetnek azok...úgyhogy készülhettek a nagy bevásárlásra, vagy vegyétek elő a szekrény legaljáról a matróz mintás ruhátokat.
Hoztam pár képet:


Ez a kabátka kitűnő választás, bár most még fáznál benne...
 Nyáron szerintem mindenki szerezzen be egy ilyen, vagy hasonló bikinit.
Ez a tavaszi vagy nyári ruha nekem nagyon bejön! De csak a nyárról meg a tavaszról beszélek...mikor még tél van. De ennek is majd eljön az ideje! :D
Hát ez nem egy tipikus matróz mintás ruha, de nagyon megtetszett! Ezt bármilyen partira vagy ünnepségre ajánlom!
Aztán itt van egy tipikus szandál! -bocsi, hogy ide alulra írtam, de a gép nem engedett mást...


Írtam már Moscino-ról, de most még egyszer említést teszek róla... A mostani kollekciójában van jó pár matróz mintás ruha.

És nem utolsó sorban itt van a klasszikus H&M...ezek itt nyári darabok, de ha elmentek az üzletbe, akkor biztosan tudom állítani, hogy fogtok találni matróz mintás holmikat..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése