2011. január 9., vasárnap

Roberto Cavalli

Sziasztok!
Most néztem meg Roberto Cavalli 2010-2011-es téli kollekcióját. Tudom, hogy egy kicsit későn kerítettem rá sort...
De a lényeg, hogy nagyon tetszett! Bármit elfogadnák a kollekcióból. A tervező most is kitett magáért, a fehér, szürke, fekete színek szerepelnek főképpen. Egy olyan semleges, de elegáns hatást alkotnak. Szeretem még Cavalli-ban, hogy nem aprózza el a dolgokat, a kiegészítőkre is nagy hangsúlyt fektet...ami annyira precízzé teszi a munkáját. Észre lehet venni, hogy minden egyes ruhán zsebek találhatók...
Ez egy tipikus Cavalli kollekció, állati mintákkal és szőrmékkel.
De a díszletről még nem is "beszéltem", hát az egy mestermű. Nem jutok szavakhoz. :D
Videót hoztam most...:



Most találtam ezt a képet, és nagyon megtetszett! Ez egy tipikus Cavalli darab. És a környezetbe is nagyon jól beleillik. Imádom.

1 megjegyzés: