2011. január 6., csütörtök

Moschino

Sziasztok!
Mint sokan mások én is nagyon szeretem a Moschinot. Most is kitett magáért a tervező nő. Mivel a 2011es kollekció egyszerűen mesés, nem találok rá szavakat. 
Erre a kollekcióra, is a Moschino-ra jellemző nőies és extra vagány elemek jellemzők. Nagyon szeretem a Prada vagy Very Valentino alkotásait, de ez más. Ők a visszafogott elegánsban alkotnak, ezzel nem azt mondom, hogy nem találok nőies ruhákat az ő kollekciójukban.
Most a piros, fehér, fekete és sötét kék színek jellemzőek. Mintákban pedig a csíkos, kockás és pöttyös a domináns...és a kiegészítőkről még nem is beszéltem, mert azok minden várakozásomat felül múlták.
Videót hoztam, mert most sem volt elég időm, külön-külön felrakosgatni a képeket...



 Moschino parfümjeit, illatait mindenkinek ajánlom. Nekem is van. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése